okey men så lige at der var en der havde fået et svar der så sådan ud:
(Ja f.eks. den grund, at så får din kone måske afslag, fordi du ikke opfylder betingelsen om at have haft et "faktisk og reelt ophold", når du kun har boet 2 dage i Sverige, før I allerede planlægger at flytte tilbage til Danmark igen.)
Betyder det så at vi ikke skal søge dagen efter vi lige er kommet til sverige? Eller kan vi godt søge og så er der et papir hvor der står om vi har tænkt os at være der mere end 6 mdr eller hvad? eller overstående er måske ansøgning fra sverige til dk?
Så har jeg vist fundet en lejlighed og jeg skriver lidt frem og tilbage med hende der lejer den hun skriver dette:
Nej det är inte ett andrahandskontrakt. Ett andrahandskontrakt innebär att den som hyr lägenheten inte bor där utan hyr ut den till någon annan. Inneboendekontrakt innebär att vi på pappret bor där alla tre och att ni hyr en del av lägenheten.
Har jeg forstået det ret at hun selvfølgelig stadig har lejligheden men kun står på papiret for hun skal jo ikke bo i lejligheden eller hvordan?
hvordan vil det være i forbindelse med vores tur tilbage til danmark en gang ???
Er det ok?
Håber på svar som altid

tak igen igen for et super godt forum