Jeg har møde en rigtig sød pige på 33 år fra filippinerne, jeg er selv 35 år og bor i Danmark.
Hun er separeret på 2. år nu og hendes ex. Mand gør alt for at ødelægge det for hende da hun ikke vil tage ham tilbage.
Vi har ikke set hinanden i virkeligheden men har ført video samtaler over skype 1 til 2 timer hver dag igennem snart 1½ år og ved alt om hinanden.
Vi står i den situation at vi er blevet smask forelsket i hinanden og vil gøre alt for at flytte sammen og starte på en helt frisk, vi ved at vi ikke kan gifte os da hun har en skilsmisse sag kørende på filippinerne og det kan tage op til 7 år at få den afsluttet.
Jeg er førtidspensionist og har en fast stabil indkomst de næste 30 år og kan forsørge os begge uden at blive en yderligere belastning for samfundet, men kan se det vil blive umuligt for os at flytte sammen i Danmark til at starte med, Så her kommer mine spørgsmål:
Kan vi benytte os af Sverige / Slesvigs løsning hvis jeg flytter til Sverige eller Tyskland.
Vil det overhovedet være muligt for os at flytte sammen med de EU-regler vi har.
Eller har vi andre muligheder.
Vi er 2 ulykkelige mennesker som vil gøre alt for at kan være sammen, håber at i kan hjælpe os.
På forhånd mange tak.
Hilsen Ucnvejle.