Mig og min kone, vi ønsker at bo i Sverige, hun er dansk statsborger, og vi ønsker at bo i Sverige.
Jeg vil besøge Dk og efter at gå til Sverige, kan vi gøre det, mener jeg familiesammenføring procedure fra A til Z.
tak til alle folk, der læser denne besked.
hvordan man gør familiesammenføring i Sverige
-
fundiver199
Re: hvordan man gør familiesammenføring i Sverige
I kan starte med at læse Dansk Racediskriminations vejledning om familiesammenføring efter EU-reglerne samt indlægget "ofte stillede spørgsmål om EU-reglerne". Begge dele finder du øverst i dette forum under "bekendtgørelser".
På ÆUG´s hjemmeside kan du også under "love og regler" finde ÆUG`s Sverigesfolder, som er skrevet i 2007. Den er ikke længere aktuel, når det drejer sig om at flytte tilbage til Danmark igen, men den indeholder stadig en masse nyttige oplysninger om, hvordan man klarer alt det praktiske, når man flytter til Sverige.
På ÆUG´s hjemmeside kan du også under "love og regler" finde ÆUG`s Sverigesfolder, som er skrevet i 2007. Den er ikke længere aktuel, når det drejer sig om at flytte tilbage til Danmark igen, men den indeholder stadig en masse nyttige oplysninger om, hvordan man klarer alt det praktiske, når man flytter til Sverige.