Indrejsetidato
Indrejsetidato
Hej!
Vi er ved at udfylde ægtefællesammenførings ansøning.
Der står under oplysninger om dig (ansøger)
Hvis du allerede bor i dk, bede du oplyse følgende.
Indrejsedato i dk.
Er det så Den dag min kone fik Visum til Dk, eller den dag som vi rejste tilbage til Århus fra Sverige ?
Det andet er :
Har du i dette EU/EØS-land opholdt dig som?
Skal jeg hertil svare: Person med tilstrækkelige midler; hvordan har du forsørget dig selv?
Hertil vedlægge lønsedler, konto udskrifter ?
Har jeg forstået det rigtigt Sådan ?
Vi er ved at udfylde ægtefællesammenførings ansøning.
Der står under oplysninger om dig (ansøger)
Hvis du allerede bor i dk, bede du oplyse følgende.
Indrejsedato i dk.
Er det så Den dag min kone fik Visum til Dk, eller den dag som vi rejste tilbage til Århus fra Sverige ?
Det andet er :
Har du i dette EU/EØS-land opholdt dig som?
Skal jeg hertil svare: Person med tilstrækkelige midler; hvordan har du forsørget dig selv?
Hertil vedlægge lønsedler, konto udskrifter ?
Har jeg forstået det rigtigt Sådan ?
Indrejsedato
Hej Skaanebo.
Det kan godt være jeg spørger dumt, men dokumentation for Formue, er det ikke feks. Mine Bank udskrifter ?
Og indkomst mine lønsedler?
Det andet er kan jeg godt ringe ind til folkeregisteret og melde min tilflytning til dk.- Altså ringe og sige at jeg flytter tilbage til århus fra feks 27/3.
Eller Når det gælder tilflytning til Dk, skal man møde personligt op og sige at man er flyttet tilbage på den påglædende Dato. ved du skaanebo skla man udfylde papir på det, for ellers kan man vel ik ringe, men det ved jeg ik.
Tak for besværet skaanbo.
Det kan godt være jeg spørger dumt, men dokumentation for Formue, er det ikke feks. Mine Bank udskrifter ?
Og indkomst mine lønsedler?
Det andet er kan jeg godt ringe ind til folkeregisteret og melde min tilflytning til dk.- Altså ringe og sige at jeg flytter tilbage til århus fra feks 27/3.
Eller Når det gælder tilflytning til Dk, skal man møde personligt op og sige at man er flyttet tilbage på den påglædende Dato. ved du skaanebo skla man udfylde papir på det, for ellers kan man vel ik ringe, men det ved jeg ik.
Tak for besværet skaanbo.
Ja, medmindre du har din formue gemt i en madras, så burde bankkontoudtog og evt. lønsedler for perioden være tilstrækkeligt.
Jeg tror ikke, man kan melde flytning ved blot at ringe til Folkeregistret. De skal vist have en underskrift. Så man må enten møde personligt op eller sende de ønskede papirer med posten.
Husk at din ægtefælle også skal melde flytning på Folkbokföringen i Sverige, hvis hun har været folkeregistreret i Sverige.
Jeg tror ikke, man kan melde flytning ved blot at ringe til Folkeregistret. De skal vist have en underskrift. Så man må enten møde personligt op eller sende de ønskede papirer med posten.
Husk at din ægtefælle også skal melde flytning på Folkbokföringen i Sverige, hvis hun har været folkeregistreret i Sverige.
Hej Skaanbo.
Det der med folkebokföring, har vi ikke gjort, da vi efter din rådgivning.
Ikke skrev at hun var medflyttende til sverige.
men hun skulle aligevel tage med og bor der uden at blive registreret boende for så skulle vi søge om familie sammenføring... men hvis du ikk lige kan huske det så kommer en opfrisker:
viewtopic.php?p=11945&highlight=#11945
Du har ret, man skal self skrive under på det, det er også fint.
Mit problem var lidt på at den lejlighed vi har i dk er først klar til 1 april, men jeg kan se at ingen steder i ansøgningen skal skrive hvor jeg bor i dk, er det fordi man har de der 6 måneder til at flytte tilbage i skaanebo ?
Tak
Det der med folkebokföring, har vi ikke gjort, da vi efter din rådgivning.
Ikke skrev at hun var medflyttende til sverige.
men hun skulle aligevel tage med og bor der uden at blive registreret boende for så skulle vi søge om familie sammenføring... men hvis du ikk lige kan huske det så kommer en opfrisker:
viewtopic.php?p=11945&highlight=#11945
Du har ret, man skal self skrive under på det, det er også fint.
Mit problem var lidt på at den lejlighed vi har i dk er først klar til 1 april, men jeg kan se at ingen steder i ansøgningen skal skrive hvor jeg bor i dk, er det fordi man har de der 6 måneder til at flytte tilbage i skaanebo ?
Tak
Indrejsedato
Hey Skaanebo
Tak så Mycket.
Hejdå.
Tak så Mycket.
Hejdå.