Mig bekendt har Sverige ikke noget, som svarer til det danske boligkrav, så jeg tror ikke, det er noget problem, at du bor hos dine svigerforældre.
Hvad angår dine øvrige spørgsmål, jamen det kan da kun styrke jeres ansøgning, hvis I vedlægger beviser for, at jeres forhold ikke er pro-forma. Så vedlæg dog, hvis du/I selv synes at være relevant.
Når I har et barn sammen, kan jeg dog ikke forestille mig, at I behøver at være specielt bekymrede for, at de svenske myndigheder skulle få den mistanke. Så du skal naturligvis sørge for, at det kommer til at fremgå af barnets fødselsattest, at din mand er faderen. Det beviser da allerede, at jeres forhold ikke er proforma.
Om et "muslimsk" ægteskab anerkendes af de svenske myndigheder, det ved jeg simpelt hen ikke. Men i modsat fald kan problemet vel løses ved, at du kortvarigt tager til Algeriet efter, at du har født, og at I så bliver gift "rigtigt" der. Men start dog med at spørge de svenske myndigheder direkte, om de kan anerkende de vielsespapirer, I allerede har. Eller øvrige beviser på jeres forhold / samliv.
Der er for så vidt ikke noget krav om, at man skal være gift overhovedet, hvis man søger efter nationale svenske regler. Papirløse par ligestilles således med gifte par. Det er altid bare mere kompliceret at dokumentere et papirløst forhold, og dermed ender det i virkeligheden ofte op med at være det stik modsatte af papirløst