Efterladelse efter Svensk medborgerskap
: 27.05.2022 09:18:37
Hej Skaanebo
Jeg skriver for en veninde hendes mand har forladt hende samme dag da han fik sit svensk pas. Lige nu hun er bare så ked af det og føler sig snydt. Han tager ikke hendes telefoner trods af de har 2 børn sammen. Og han vil ikke tager sig af sine børn. Hun føler sig virkelig at hun er blevet snydt. Det der gør meget ondt på hende er at han har forladt hende samme dag efter han har hentet sit pas fra polisen. Hun vil gøre noget hun synes det er så uretfærdigt. Hvad kan man gøre i sådan en situation. Skal man kontakte Migrationsverket og bevise at vedkommende gik sin vej samme dag efter han fik sit pas i lommen. Hvis nogle har erfaring med så noget eller kender nogen andre må meget gerne skrive hvad man kan gøre .
Måske ikke ligefrem at de kan tage hans pas fra ham , men måske en bøde eller en straf kan han få , aner det faktisk ikke. Det er bare så synd at man bliver snydt på denne måde. Hvis man har det dårligt i ægteskabet og bliver skilt det er noget helt andet , men ligefrem blive snydt og blive udnyttet også gå sin vej samme dag man har fået svensk pas er ikke i orden.
Vh
Snow
Jeg skriver for en veninde hendes mand har forladt hende samme dag da han fik sit svensk pas. Lige nu hun er bare så ked af det og føler sig snydt. Han tager ikke hendes telefoner trods af de har 2 børn sammen. Og han vil ikke tager sig af sine børn. Hun føler sig virkelig at hun er blevet snydt. Det der gør meget ondt på hende er at han har forladt hende samme dag efter han har hentet sit pas fra polisen. Hun vil gøre noget hun synes det er så uretfærdigt. Hvad kan man gøre i sådan en situation. Skal man kontakte Migrationsverket og bevise at vedkommende gik sin vej samme dag efter han fik sit pas i lommen. Hvis nogle har erfaring med så noget eller kender nogen andre må meget gerne skrive hvad man kan gøre .
Måske ikke ligefrem at de kan tage hans pas fra ham , men måske en bøde eller en straf kan han få , aner det faktisk ikke. Det er bare så synd at man bliver snydt på denne måde. Hvis man har det dårligt i ægteskabet og bliver skilt det er noget helt andet , men ligefrem blive snydt og blive udnyttet også gå sin vej samme dag man har fået svensk pas er ikke i orden.
Vh
Snow