Hej
Min kone HAR nu fået opholdsret og vi boede i sverige.
I tiden op til afgørelsen i Danmark har jeg gemt alle kvittering og videre her i Danmark.
Kan jeg nu smide det ud?
Kvitteringer fra Danmark
Re: Kvitteringer fra Danmark
Du må ikke smide det ud, hvis du skal bruge det skattemæssigt til fx befordringsfradrag. Så skal det gemmes i 3 år.
-
rightway123
Hej
Hvor længe har i ventet? Vi fik sendt vores ansøgning i April og der der stadig ingen svar?? Har skrevet email til dem uden svar og har ringet til dem stadig igen rigtigt svar?
Hvor længe har i ventet? Vi fik sendt vores ansøgning i April og der der stadig ingen svar?? Har skrevet email til dem uden svar og har ringet til dem stadig igen rigtigt svar?
Vi afleverede ansøgningen d. 7 april og afgørelsen er dateret d. 19 oktober i brevet.rightway123 skrev:Hej
Du har sikret dig, at den rent faktisk er nået frem? Har du skiftet adresse eller lign.?
Mit spørgsmål var egentligt: Jeg har udover alle papirerne fra Sverige opholdet også gemt alle papirer fra vores levetid i Danmark siden vi sendte ansøgningen. Er der længere nogen som helst saglig grund for det?