Hej!
Mig og min mand har været nu i Malmø siden d 11 juni. Vi tænker at samle alle dokumenter til forhåndsgodkendelse for at vende tilbage til Danmark. Jeg har spurgt før og har fået at vide det er bedst at vente 6 måneder da jeg pendler til job i København. Vi tænker at søge i november da vi vil vente på svar i Sverige og har læst her på det sidste at det har taget længere tid end normalt for nogle. Jeg har læst på hvilke dokumenter vi har brug for for at vise reelt ophold, men har et spørgsmål vedrørende kontoudtog. Det tog mig nok en måned at få svensk konto og det er via danske bank. Har også et debit kort som jeg bruger til indkøb osv, men jeg har brugt mit danske kort meget, er det et problem? Jeg kan vise kontoudtog hvor man kan se at jeg har brugt det danske kort i Sverige er det nok?
Er det fint at søge efter ca 5 måneder når vi alligevel venter i Sverige?
Med venlig hilsen
Michelle
Vi vil søge forhåndsgodkendelse.
Re: Vi vil søge forhåndsgodkendelse.
Det burde ikke give nogen problemer.
-
ladinamarquesa
Re: Vi vil søge forhåndsgodkendelse.
Super!
Har to spørgsmål. Vi sidder og kigger på alle de dokumenter som vi skal vedlægge, men hvad med fotos? Er det vigtigt at vise billeder fra Malmö?
Andet spørgsmål. På formularen vi skal udfylde bliver der spurgt om tidligere ægtefæller. Min mand har været gift før og det skal tilføjes med datoer, navn og fødselsdato på den tidligere ægtefælle, men han kan ikke huske al information? Er det bedst ikke at skrive det på eller finde på datoer? Vil ikke lyve og ved ikke hvor meget der bliver undersøgt?? Vil heller ikke have at der mangler information som giver Statsforvaltningen undskyldning for at vores sag kommer til at tage længere tid!!
Hvad er jeres erfaringer???
Mvh
Michelle
Har to spørgsmål. Vi sidder og kigger på alle de dokumenter som vi skal vedlægge, men hvad med fotos? Er det vigtigt at vise billeder fra Malmö?
Andet spørgsmål. På formularen vi skal udfylde bliver der spurgt om tidligere ægtefæller. Min mand har været gift før og det skal tilføjes med datoer, navn og fødselsdato på den tidligere ægtefælle, men han kan ikke huske al information? Er det bedst ikke at skrive det på eller finde på datoer? Vil ikke lyve og ved ikke hvor meget der bliver undersøgt?? Vil heller ikke have at der mangler information som giver Statsforvaltningen undskyldning for at vores sag kommer til at tage længere tid!!
Hvad er jeres erfaringer???
Mvh
Michelle