personbevis og skatteverket"!
personbevis og skatteverket"!
jeg var hos migrationsverket idag min mand skulle af hans ansøgning om opholdstilladse.. jeg fik at vide jeg skal afl mit personbevis(svensk) da jeg afl det til hende fra migrationsverket fik jeg at vide at jeg skal lave en nye en hos skatteverket kan det passe?
hejsa
Hej.
Da du bad om svensk person bevis förste gang, oplyste du da at du skulle have det da du var i Sverige med henblik paa fs med din mand? Det skal du nemlig göre for saa vil det automatisk dukke op naar du oplyser dit person nummer.
Da du bad om svensk person bevis förste gang, oplyste du da at du skulle have det da du var i Sverige med henblik paa fs med din mand? Det skal du nemlig göre for saa vil det automatisk dukke op naar du oplyser dit person nummer.
Personbeviset må heller ikke være over en måned gammelt, når det skal bruges til Migrationsverket - så det kan også være derfor, at de har bedt om et nyt.
Desuden udstedes personbeviser med forskellige formål (ändamål), og derfor skal personbeviset også være udstedt til det rigtige formål - fx inbjudan til brug for visum.
Desuden udstedes personbeviser med forskellige formål (ändamål), og derfor skal personbeviset også være udstedt til det rigtige formål - fx inbjudan til brug for visum.