Hej alle.
Jeg har i marts måned 2014 søgt om opholdstilladelse til min forlovede. Cirka 15 dage senere modtog vi en mail om - at vi skulle booke en tid i ambassaden i Istanbul.
Det er cirka 15 dage siden min forlovede har været til interview i ambassaden og vi har ikke hørt noget mere.
Jeg tænker på om jeg samtidig kan invitere hende på turistvisum til Sverige og blive sammenført i stedet for at vente - bliver det noget rod?
Det er jo ikke sikkert hvor lang tid det tager - jeg overvejer faktisk at sige mit job op og bo sammen med hende i Tyrkiet indtil sagen er færdigbehandlet - vil det have en negativ effekt på min sag?
Men ellers selvom jeg føler mig pæredansk - har jeg lyst til at skide i Danmarks demokrati - man må ikke engang blive gift med den man ønsker - det er simpelthen for meget!
Mvh
Den vrede
Hjælp PLEASE!!
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Hjælp PLEASE!!
Du må da gifte dig med lige, hvem du vil, I DK er der bare nogle betingelser der skal være opfyldt, for at du kan bo i DK med din ægtefælle.
Det er der sørme også i Tyrkiet. Og det bliver hele tiden strengere her også.
Det er der sørme også i Tyrkiet. Og det bliver hele tiden strengere her også.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Hej MH.
Det er jeg ikke enig i - jeg opfyldte alle kriterne i Danmark. Men når det er familie er det proforma - og mht. alder synes jeg heller ikke det er acceptabelt.
Det er jeg ikke enig i - jeg opfyldte alle kriterne i Danmark. Men når det er familie er det proforma - og mht. alder synes jeg heller ikke det er acceptabelt.
Men betyder det noget at være arbejdsløs - jeg har fået garanteret job når jeg vender hjem.