Min forlovede og jeg, planlægger snart at blive gift og herefter søge om fs efter eu-reglerne. Men desværre har min forlovede et indrejseforbud som burde være registreret i SIS også. Indrejseforbuddet gælder frem til marts 2014, altså ca. 5 måneder igen når vi søger..det var et indrejseforbud, som blev udstedt af Danmark, fordi min forlovede er tidligere asylansøger i England, men på trods af dette kom han alligevel og besøgte mig i DK i 3 dage..da han så ville rejse tilbage til england, blev han desværre tilbageholdt, fordi han ikke havde ret til indrejse i dk, eftersom han ikke havde opholdstilladelse i England.
Men nu er sagen den, at vi ønsker at søge om fs efter eu-reglerne, som vi mener vi opfylder. Er der nogen der ved, om min kommende mand kan få udstedet et ægteskabsvisum, på trods af det indrejseforbud fra 2012, og som snart udløber..Jeg bor i sverige, og det er også der vi vil søge. Jeg har fundet denne info: "http://www.mediavisa.net/schengen-infor ... system.php", som siger, det burde være ok, så længe vi ikke snakker om nogen alvorlig hændelse eks. som vil være en trussel for samfundet..hvad mener I er bedst i min sag? Tusinde tak for jeres svar