mangler pendlerkort hjælp please:|
mangler pendlerkort hjælp please:|
Jeg har søgt for anden gang personnummer til min kone..første ansøgning blå sygesikringsbevis problem..nu det anden gange har vi søgte personnummer i denne her gange er tebrikler problem..jeg pendler sverige max en gang om måned og jeg ved det er ikke nok..er der nogen kan hjælpe mig med finde sådan kort til mig..skal nok betale for kortet..jeg skal bare en kopi af en brugt pendler kort..
Re: mangler pendlerkort hjælp please:|
Det er bestemt ikke nogen god ide at snyde , så lad være med det....
Re: mangler pendlerkort hjælp please:|
Et pendlerkort fra Skånetrafiken, som ikke er personligt og uden foto, kan jo alligevel ikke hjælpe dig. Hvis du skal bevise, at kortet tilhører dig, skal du jo have betalt for det med et betalingskort i dit eget navn. Du kan ikke bruge et pendlerkort til noget, hvis du ikke kan bevise, at du som minimum selv har betalt for det.
Og pendlerkort fra DSB er altid med foto og personligt.
Hvis du bor i Sverige og har behov for at dokumentere din pendling, må du jo købe et pendlerkort. Det bør indgå som en fast udgift i dit månedsbudget.
Og pendlerkort fra DSB er altid med foto og personligt.
Hvis du bor i Sverige og har behov for at dokumentere din pendling, må du jo købe et pendlerkort. Det bør indgå som en fast udgift i dit månedsbudget.