Hej igen..
Vi skal til at søge om opholdskort i Danmark via Eu reglen.. jeg er begyndt at arbejde i sverige, som det nu kræver at man gør..
Skal man flytte til DK, og så søge derfra, eller kan man blive boende i sverige og søge derfra??
Vi ejer en lejlighed i Sverige, som vi så vil udleje, hvis vi får lov til at flytte til Danmark, men kan man eje en bolig i Sverige, og bo i Danmark samtidig? Hvad gør man med vores adresse? For vi skal jo begge have adresse i Danmark, hvis vi skal bo der..?
På forhånd tak..
Tilbage til Danmark..??
-
charlotte25
- Geografisk sted: Malmø/Tyrkiet
Hejsa.
Jeg bor i malmø sammen med min kone fra Venezuela. Vi er på udkig efter en anden lejlighed her i byen, gerne fra en dansk udlejer, så hvis i skal leje jeres lejlighed ud og er interreseret i at leje den ud til en dansker (meget ansvarlig
) så sig endelig til please....gerne i god tid så vi kan nå at sige denne her op....
Ruben
Jeg bor i malmø sammen med min kone fra Venezuela. Vi er på udkig efter en anden lejlighed her i byen, gerne fra en dansk udlejer, så hvis i skal leje jeres lejlighed ud og er interreseret i at leje den ud til en dansker (meget ansvarlig
Ruben