Hej Skaanebo
tak for informationen, jeg har nu læst teksten på de link du sendte, så bliver det spændende at se om flytningen gør det nemere, frygter dog der går lang tid inden de får læst alle sager, og jeg har lige klaget til US over sagsbehandlingen dog uden at få svar
familie sammenføring Danmark
Re: familie sammenføring Danmark
Jeg ville lige spørge dig hvorfor toge det så lang tid 8 måneder? For jeg fik vide i sidste uge hvor jeg udlevere min ansøgning at sagbehandlingstid er på 3 måneder. Men når alle sagerne kommer til statsforvaltning spændt på hvorlang tid tage det? Jeg er allerede fra nu nervøs
-
fundiver199
Lillejens sag er kompliceret, fordi han har modtaget kontanthjælp i Danmark efter sin hjemkomst. Derfor har den taget meget længere tid end andre sager. Sådan er det også med FS efter danske regler. Nogle får svar efter 5 uger, og andre må vente i op til næsten et år, hvis de har en særligt kompliceret sag.
Hej fundiver
Tak for dit svar og din store indsats her på dette forum, men pas på ikke at acceptere noget som kompliceret, som er almindelig ret.
Hvis man læser EU rettes afgørelser er det ikke kompliceret som dansk statsborger at modtage kontant hjælp hvis man søger familie sammenføring, men derimod en ulovlig grund til at afvise eller forlænge et sagsforløb.
Mit nye job er arbejdsleder og jeg mangler mange nye medarbejdere, ca. 2 % om året de næste 5 år, men der er ikke flere at tage af i Danmark og vi behøver mange nye borgere i Danmark hvis vi fortsat vil have vækst og forbedret levestandard, så US og SA skulle læse UE loven og skynde sig at få flere hertil, frem for at afvise og afholde dem fra arbejdsmarkedet
Mvh
Lillejens
Tak for dit svar og din store indsats her på dette forum, men pas på ikke at acceptere noget som kompliceret, som er almindelig ret.
Hvis man læser EU rettes afgørelser er det ikke kompliceret som dansk statsborger at modtage kontant hjælp hvis man søger familie sammenføring, men derimod en ulovlig grund til at afvise eller forlænge et sagsforløb.
Mit nye job er arbejdsleder og jeg mangler mange nye medarbejdere, ca. 2 % om året de næste 5 år, men der er ikke flere at tage af i Danmark og vi behøver mange nye borgere i Danmark hvis vi fortsat vil have vækst og forbedret levestandard, så US og SA skulle læse UE loven og skynde sig at få flere hertil, frem for at afvise og afholde dem fra arbejdsmarkedet
Mvh
Lillejens