Jeg arbejder i sverige. Jeg har fri en gang om ugen, og når jeg har fri kører jeg næsten altid til DK.
Jeg bruger næsten hver dag mit kreditkort i Sverige og handler også i Sverige.
Det der med at bowle eller gå på cafe, har jeg ikke så meget tid til i Sverige, når jeg arbejder og kommer sent hjem, så hvis et bliver, bliver det i DK. Det jeg tænkte var, om det ville være et problem, at jeg ikke bruger penge på noget "hygge" i Sverige, når vi skal søge tilbage.
Afleveret ansøgning i DK, hjælp!
Re: Afleveret ansøgning i DK, hjælp!
De fleste fødevarer er også billigere i Sverige !
-
fundiver199
Re: Afleveret ansøgning i DK, hjælp!
Men man kan da godt bo et sted uden at bowle eller gå på cafe, det gør jeg da f.eks. heller ikke selv. Så nej det kan vel ikke være "et problem", og som mange andre bekymrer du dig nok lidt for meget om det her.
Der er tale om en helhedsvurdering, hvor man ser på den samlede "historie", dokumentationen fortæller. Jeg har allerede givet dig et tænkt eksempel på, hvad der måske kunne være "et problem". Og hvis du vil have andre eksempler så er det ting som at fremsende elregninger, der viser, at lejligheden i Sverige står tom det meste af tiden, eller kvitteringer for indkøb foretaget med kreditkort du ikke kan gøre rede for, hvem tilhører.
Det kan også være "et problem" at fremsende en lejekontrakt, der viser, at du kun betaler 1.000 kroner om måneden i husleje for en bolig, der normalt ville koste mindst 5.000 kroner, da det rejser tvivl om kontraktens ægthed. Og så videre.
Der er tale om en helhedsvurdering, hvor man ser på den samlede "historie", dokumentationen fortæller. Jeg har allerede givet dig et tænkt eksempel på, hvad der måske kunne være "et problem". Og hvis du vil have andre eksempler så er det ting som at fremsende elregninger, der viser, at lejligheden i Sverige står tom det meste af tiden, eller kvitteringer for indkøb foretaget med kreditkort du ikke kan gøre rede for, hvem tilhører.
Det kan også være "et problem" at fremsende en lejekontrakt, der viser, at du kun betaler 1.000 kroner om måneden i husleje for en bolig, der normalt ville koste mindst 5.000 kroner, da det rejser tvivl om kontraktens ægthed. Og så videre.