Når de ønsker mere information
Re: Når de ønsker mere information
Ved det desværre ikke helt, men vil også mene at de burde være bedst online.
Vil det så sige jeg skal scanne alle mine dokumenter og sende til ham også skal han selv søge online?
men når jeg tjekker migrationsverkets hjemmeside, står der kun at man kan søge online hvis man søger opholdstilladelse altså gennem de svenske regler?
Jeg ringede til migrationsverket. De sagde at endes ægtefælle skal udfylde 2 formular med tilhøjerende dokumentation, og vi kan selv tage hen til migrationsverkets unit og aflevere det personligt
Det tager omkring 6-7 for at få eu opholdskort.
Det tager omkring 6-7 for at få eu opholdskort.
Så vores ægtefælle soM IKKE bor i Sverige med os skal udfylde 2 formularer, som vi kan tage ned og aflvere med andre dokumenter pp Migrationsverket?
Yup. Online er kun til svenske regler, men vi anvender europæiske regler derfor er det personligt.
Hvis du er frisk på det kan vi liger snakke sammen omkring dokumenter, så vi kan være sikker at vi gør det rigtigt. Selvfølgelig hvis du er frisk på det eller er det ok
Hvis du er frisk på det kan vi liger snakke sammen omkring dokumenter, så vi kan være sikker at vi gør det rigtigt. Selvfølgelig hvis du er frisk på det eller er det ok
Okay perfekt. det lydermeget godt. hvilke 2 formularer er det?
ja det kan vi godt
ja det kan vi godt
elephant, søgte I også opholdskort gennem eu-reglerne?