Ok så forstår jeg.
Men nu har vi en lejlighed i Sverige, som ikke ligger langt fra Danmark og mit arbejde så vores plan er at vi flytter dertil
Familie sammenføring i Sverige
Re: Familie sammenføring i Sverige
Jeg har så dårlige oplysninger. Keg bode i dk frem til 78 hvor jeg flyttet til norge. Efter 27 år kom jeg tilbage til dk med kone fra vietnam. Søgte etter eureglen men fik avslag fordi jeg var dansk statsborger. Vi flyttet til sverige og jeg beholdte min danske job. Så sverige godtog ikke at vi reelt bode i sverige fordi jeg ugependlet. Det hele tog 3 år. Hun blev sendt tolbage til vn med 36 timers varsel etter vi fik det sidste avslag. Ca 6 måneder inde i løpet. Vi kæmpet videre men til slut blev det så vamskelig at hun gav op og.vi blev skilt. Hun havde 2 drenge og de led sterkt under det da de havde knyttet sig meget til mig
Det lyder som en meget usædvanlig sag. Der må være flere ting i det. Hvis man har boet så mange år i Norge, burde det ikke være vanskeligt.
-
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Og karstena bor ifølge egne oplysninger pt i Sverige, hvor han har boet 4 år, og konen og datteren har fået opholdskort. Noget rimer ikke.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG