Hej, igen
Jeg er en 38'-årig mand, der tidligere har søgt om råd her fra forummet hvilket har været en positiv oplevelse med mange gode råd. Jeg kunne ikke bruge dansk familiesammenføring, så jeg blev nødt til at satse på EU-reglener. Så nu har jeg så fulgt dem og er flyttet til Norge, hvor jeg nu endelig bor tæt på min 27-årige, Filippinske forlovede. Vi har været sammen i ca. 2 år og vi har planlagt at blive gift om en måned eller to her i Norge og så måske efter et par måneder rejse hjem til Darnmark igen og så benytte os af EU-familiesammenføringsreglerne. Men jeg har lige et spørgsmål om når vi er kommer hjem til DK igen:.
1. Vi vil gerne have børn, men jeg vil gerne vide hvilken indflydelse børn har på ansøgning om dansk opholdskort?
2. hvilken indflydelse har børn på ansøgning om permanent opholdstilladelse i Danmark?
3. Hvornår er det bedst at få børn?
Altså gør børn det lettere at opnå de to ting, eller mere kompliceret? Jeg spørger bare, så vi måske kan planlægge eller udskyde det at få børn, hvis det skulle gøre det mere besværligt for os at få en fremtid sammen.
Jeg håber, at mine spørgsmål giver mening:)
MP
Hvordan ændrer børn på tingene?
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Hvordan ændrer børn på tingene?
1) Ingen som helst.
2) Ingen som helst.
3) Når I selv og naturen får det til at passe sammen.
2) Ingen som helst.
3) Når I selv og naturen får det til at passe sammen.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Re: Hvordan ændrer børn på tingene?
Så det du siger, er at det ikke gør det mere sandsynligt, at hun kan få opholdskort eller permanent opholdtilladelse, eller dansk statsborgerskab for den sags skyld, at vi har børn sammen?
MP
MP