Indboforsikring?
Indboforsikring?
Jeg har læst alle steder at folk vedlægger bilag for indboforsikring og ulykke som bevis på at de har et reelt ophold i SE. Men jeg tænker, at jeg ikke nødvendigvis vil tegne sådan en når jeg er studerende og ikke har værdifulde ting herhjemme. Hvad tænker i om det? Der er jo frivilligt? Og man kan have 1000 andre beviser på, at man har et reelt ophold 
-
mh1
- Indlæg: 10609
- Tilmeldt: 25.09.2007 11:20:33
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Indboforsikring?
Uanset om du har værdifulde ting, bør du tegne en husstandsforsikring, som bl.a. (i hvert fald i DK) udover ulykkesforsikring (som man ALTID bør have) også omfatter ansvarsforsikring, så du ikke selv skal betale, hvis fx du eller nogen i din husstand ved et uheld smadrer naboens kølerhjelm med en potteplante, som faldt ud af vinduet.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Re: Indboforsikring?
Solid forsikring har tilbud til studerende på 33 kr om måned http://www.solidab.se/Vara_forsakringar ... ng_student