Booke tid til ambassaden - hjælp.
Booke tid til ambassaden - hjælp.
Hej alle.
Min kæreste har fået en mail vedr. booking af tid i ambassaden i Tyrkiet - men vi kan ikke gå ind og vælge en dato - alle dage ser blanke ud samt vi kan ikke trykke?
Har nogen af jer prøvet det samme?
Min kæreste har fået en mail vedr. booking af tid i ambassaden i Tyrkiet - men vi kan ikke gå ind og vælge en dato - alle dage ser blanke ud samt vi kan ikke trykke?
Har nogen af jer prøvet det samme?
Re: Booke tid til ambassaden - hjælp.
Hvem ville det være godt at kontakte i min situation - det er meget frustrerende.
Ambassaden, forstås.
Men det er jo migrationsverkets side man skal booke på?
Ring til Ambassaden og booke en tid !
Jeg må få hende til at ringe til ambassaden i morgen - synes bare det er migrationsverkets hjemmeside den er gal med - alt bliver jo registreret elektronisk - så bliver denne "manuelt".
Hej CPH26,CPH26 skrev:Jeg må få hende til at ringe til ambassaden i morgen - synes bare det er migrationsverkets hjemmeside den er gal med - alt bliver jo registreret elektronisk - så bliver denne "manuelt".
Må jeg høre om hvordan det gik med at booke tid hos ambassaden i Tyrkiet, og evt. hvad de sagde? Hvor langt tid efter fik i mail om at i skulle booke tid på ambassaden?
Hvor langt tid varede alt i alt sagsbeh.?
Og det var fam. sammenføring ansøgning?
Blev du selv inviteret til interview ?
Mvh
Hakan
Hej Hakan.
Tror jeg fik en mail 2 uger efter ansøgningen. Vi ringede ind og bookede en tid. Der er ca. 5-6 mdr. ventetid.
De andre spørgsmål har jeg ikke svar på pt.
Tror jeg fik en mail 2 uger efter ansøgningen. Vi ringede ind og bookede en tid. Der er ca. 5-6 mdr. ventetid.
Hej igen,CPH26 skrev:Hej Hakan.
Den mail du fik, hvad var det ang. om?
Altså booke tid for ansøge? Eller blive interviewet?
Mvh