Jeg har d. 2 april søgt efter EU opholds reglerne i Sverige, har ikke fået mit person nr endnu da jeg skal udfylde et skema jeg fik fra skatteverket som jeg dog har gjort alt klart og skal sende tilbage, sagen er nu den at jeg har søgt FS efter eu opholdsreglerne om uphålskort til min kone som kommer fra bosnien .Men jeg havde ikke modtaget posten som de har prøvet og sende mig d 15 og får den tilbage fra postkontoret, d 25 april, jeg havde ikke afleveret ansættelses kontrakt, husleje kontrakt osv, da min kone havde udløb her i slutning af april på hendes 3 måneders besøgstilladelse. Vi har så inden de 3 måneder afleveret ansøgning om FS efter EU opholdsreglerne, men jeg kunne ikke nå og skrabe al dokumentationen sammen på daværende tidspunkt så sagde han du får et brev hvor de ber om alt. Det har jeg så bare ikke fået da jeg ikke har kunnet få posten af en eller anden mærkelig årsag.
Spørgsmålet er : De har givet mig afslag, hvori de begrunder af de mangler en masse dokumentation, samt at så står der jeg ikke er folkebofored og at de ikke har dokumentation på min indtjening eller bopæl. Afleverede kun mit pas kopi og min kones , vores vielses attest. Kan jeg godt søge om igen, og kan min kone blive her mens vi søger igen jeg søger med det samme 3 dage efter jeg fik afslaget ind af døren pga de manglende oplysninger??
Er der noget smart jeg kan gøre? kan jeg søge noget ophold uden Svensk CPRnr. Og hvad skal jeg gører nu?
Håber virkelig i vil hjælpe os