åhh kom nu us..

Her kan du skrive om/søge information om hvorledes du/I kan benytte EU-reglerne til at bo sammen i både Danmark og andre EU-lande, f.eks. Sverige, Norge eller Tyskland.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
sarad

åhh kom nu us..

Indlæg af sarad » 24.05.2013 17:10:55

hej derude :)

Er der nogen der ved hvordan US behandling af EU opholdtilladelses sager fungere?

Når man går ind på Ny i Danmark og følger sin sag så kan man sige at der er 4 felter sagen skal igennem. 1. aflevering af ansøgning 2. kvittering for ansøgning. 3 tjek om der er alle de papirer som skal bruges og til sidst behandlingen eller afslutningen.

Sagen er den at jeg kan se på ny i danmark at vores sag har været under behandling i over en måned nu :( jeg troede at den sidste del ikke tog så lang tid ( sagen er jo blevet læst igennem), men er det fordi vores sag åbenbart er kompliceret eller er det mig der har misforstået noget? når jeg er inde og følge min sag inde på ny i danmark så når jeg trykker ind på selv sagen så når den næste side kommer op så står der bare errror. Det har stået sådan de sidste 3 dage. Er det noget der har en betydning?

Min mand er simpelthen ved at være så frustreret, han har lavet ingenting i 9 måneder nu og vi savner begge Danmark frygteligt, så tiden går utrolig langsom for os.

Sara og Roy

Tanja72

Re: åhh kom nu us..

Indlæg af Tanja72 » 24.05.2013 23:17:43

Hvor lang tid der går fra bar 3 til 4 er der ingen der kan svare dig på, desværre. Det kan tage 1 uge eller flere måneder. F.eks har vores stået på bar 3 i en måned nu, selv om jeg ved på forhånd at vores ansøgning bliver godkendt. Når jeg klikker på selve sagen, står der også error, dette skyldes at der er fejl på selve siden, så du skal ikke bekymre dig så meget, angående lige det :)

sarad

Indlæg af sarad » 25.05.2013 12:14:17

ahh okay. Så er der vel ikke andet for end bare at være tålmodig. Hvordan kan det være at du ved din sag bliver godkendt? :)

Tanja72

Indlæg af Tanja72 » 25.05.2013 12:42:46

Det er fordi at vi har søgt efter de danske regler, og jeg skulle stille sikkerhed, så kan jeg jo godt regne ud hvad afgørelsen bliver :)

Besvar