Hej, jeg har læst en del herinde, og kan se der er mange ting man skal passe på med, hvis man ikke vil have afslag når man rejser tilbage til Danmark.
Vil li starte med sige, min kone har stadig ikke fået sit opholdskort, vi nærmer os nu 10 måned, men når vi ringer indtil Migrationsverket siger de vente tiden er 12 måneder nu.
Jeg er selvstændig i Dk, og har li fået lavet brobizz, og skal til at pendle frem og tilbage 4 gange om ugen, så jeg er 4 dage i sverige og 3 dage i Danmark, jeg har en svensk bil, og og en fremlejet lejlighed i malmø. jeg har ingen lejlighed i DANMARK. Har Dansk dankort, hvor min løn går ind på, og brobizzen kører også derover, så man kan se jeg pendler frem og tilbage, og jeg har også tænkt mig at handle ind overkortet fremover, istedet for at betale kontant, da jeg har læst det stiller de også ? ved. så har jeg tænkt mig at tegne en ulykke forsikring også. er der andet jeg kan gøre for sikre os selv mere??
Hjælp til at flytte tilbage til DANMARK
Re: Hjælp til at flytte tilbage til DANMARK
Hvordan har du handlet ind de sidste 10 måneder du har boet i sverige ? og hvordan har du pendlet frem og tilbage de ti måneder ? har du ikk brugt dit dankort til at handle ind med og har du ingen regning fået de sidste ti måneder ? du kan jo sagtens søge nu hvis du har beviser på reelt ophold du siger jo du har boet der i 10 måneder ?
Re: Hjælp til at flytte tilbage til DANMARK
Jeg har ikke boet der 100% reelt, og har har kun lidt kvitteringer for de 10 måneder jeg har været der. Men det var noget jeg vil starte på nu, efter jeg har læst på denne hjemme side hvilken muligheder der er!