Hej selda
Har du ikke familie i Danmark du kan bo hos. Forældre eller noget, så kan du bo hos dem i sommerferien og derfra finde ud af hvad du kan gøre.
Måske er det et godt tidspunkt at du søger tilbage til Danmark på.
Jeg stod selv i samme situation for 7 måneder siden.
Jeg var også gravid, i 9.måned. Pludselig en dag fik jeg at vide at jeg skal forlade lejligheden med det samme. Jeg var alene hjemme, det var aften og det rejnede meget.
Jeg sagde at jeg ikke kan nå at pakke alle mine ting sammen, på så kort varsel, og slet ikke alene uden hjælp. Jeg spurgte om jeg ikke kunne blive og vente på min mand. Det måtte jeg ikke, og måtte heller ikke blive til det havde ophørt. Hun smed mine ting i skabene ud på gulvet, så jeg blev nødt til at pakke sammen og gå.
Jeg pakkede alt sammen ringede til min mand og fik ham til at gå tidligt fra sit arbejde og komme hjem(det tager ham en time at nå hjem).
Jeg ringede og ringede til alle jeg kender, og de ringede videre til dem de kender for at skaffe os et sted at overnatte, og i mens græd jeg som jeg aldrig før havde gjordt

. Men heldigvis fandt vi et sted at bo, i et stykke tid, og kun to dage efter fik jeg en dejlig lille pige.
Undskyd det blev så langt.
Jeg ville egentlig bare sige at jeg ved hvordan du har det.
Håber virkelig at det vil gå jer godt, pas nu på dig selv og den lille, og glæd dig over at du snart bliver mor
Held og lykke