Men være glad Loves for hun er meget bedre end de andre.
Sagsbehandlingstid ..
Re: Sagsbehandlingstid ..
Min mand har søgt om opholdskort i januar 2011 og fik først hans opholdskort i maj 2012 . der er desværre gået langtid inden han fik den
og grunden var at vi fik 2 til 3 sagsbehandler gennem vores proces. men vi var så heldig at vik fik Linda for hun er meget sød jeg hørte meget om hende inden hun blev min mands sagsbehandler. hun ringet til min mand og sagde at han skal forny hans pas og en uge efter at min mand sendt hans pas var brevet op opholdskort i huset
men vi venter stadig på selve kortet og tror ikkr det har noget med Linda at gøre
.
Orghh det har taget sin tid .
Håber snart at vi får vores kort
Håber snart at vi får vores kort
Hej alle igen 
Migrationsverket har et system hvor man kan logge ind og tjekke om der er truffet en beslutning i éns sag .
Er der nogen der har oplevet af de ikke kunne se nogen informationer omkring deres sag , men har modtaget et brev i stedet?
Migrationsverket har et system hvor man kan logge ind og tjekke om der er truffet en beslutning i éns sag .
Er der nogen der har oplevet af de ikke kunne se nogen informationer omkring deres sag , men har modtaget et brev i stedet?
Gitte jeg vil hører om du Fik sendt et klagebrev ind Over overskridelsen af tiden? På mandag er der gået præcis 6 måneder med vores sag ..
Ja, jeg skrev en klage til udvalgte ledere på Migrationsverket. Jeg sendte klagen pr. mail torsdag. Näste morgen kl. 06.10 fik jeg en mail fra sagsbehandleren, som beklagede og lovede en afgørelse indenfor 1 uge.
Jeg klagede ikke over sagsbehandleren - men over at Migrationsverket som myndighed ikke overholdt artikel 10 i EUROPAPARLAMENTETS OCH RÅDETS DIREKTIV 2004/38/EG av den 29 april 2004.
Jeg har endnu ikke fået skrevet det mere overordnede til Fundiver (forslag til Migrationsverket om dialogmöde vedr. sygeforsikring samt sagsbehandlingstiden).
Jeg klagede ikke over sagsbehandleren - men over at Migrationsverket som myndighed ikke overholdt artikel 10 i EUROPAPARLAMENTETS OCH RÅDETS DIREKTIV 2004/38/EG av den 29 april 2004.
Jeg har endnu ikke fået skrevet det mere overordnede til Fundiver (forslag til Migrationsverket om dialogmöde vedr. sygeforsikring samt sagsbehandlingstiden).
Det da super
Har du så fået din afgørelse af vide?
Over sku også af sende en mail til dem hvis vi ikke får et svar senest tirsdag .
Har du så fået din afgørelse af vide?
Over sku også af sende en mail til dem hvis vi ikke får et svar senest tirsdag .
Vi fik et brev fra migrationsverket om at vi skulle aflvere vores sidste dokumenter inden den 10.07.12 .. Og det har vi gjort . Og det er præcis 6 måneder vi har søgt på mandag , altså den 09.07.10 .. Jeg sendte en mail til min sagsbehandler og får et autosvar hvor der står at sagsbehandleren er tilbage den 06.08.12, betyder det så at vores sag ikke bliver behandlet indtil sagsbehandleren er tilbage?
-
fundiver199
Ja det er da et rimeligt gæt. De andre sagsbehandlere er jo nok også på ferie i juli, da det er der, deres børn har fri fra skolen. Og hvis de ikke er, så har de sikkert rigeligt at gøre med deres egne sager, som også har ventet i 6 måneder. Det er jo ikke kun jer, der venter i 6 måneder, det er alle. Så det hjælper jo ikke noget, at sagsbehandlerne begynder at tage hinandens sager i ferietiden og dermed bruger ekstra tid på at sætte sig ind i en sag, som en anden allerede har sat sig ind i. Så går arbejdet bare endnu langsommere, og folk kommer til at vente endnu længere.
Jeg takker for dit svar Fundiver 
Jeg har lige tjekker migrationsverkets hjemmeside og kan se at de har truffet en beslutning omkring vores sag . Kan desværre ikke se hvad afgørelsen er på hjemmesiden . Men vores sagsbehandler er som sagt på ferie , men vi har fået svar . Så der er vidst andre der kigger på sagerne ..
-
fundiver199
Jamen det er da godt, at I endelig har fået et svar, og så er det vel i grunden mindre vigtigt, hvem der har skrevet afgørelsen, og hvordan Migrationsverket tilrettelægger sit arbejde
Tillykke med det, og jeg håber selvfølgelig, at det er et positivt svar
Tillykke med det, og jeg håber selvfølgelig, at det er et positivt svar
Du kan henvende dig på Migrationsverket og få svaret.
Har været nede på migrationsverket og svaret var posetivt
nu er kortet bestilt og kommer i næste uge 
Jeg vil sige tusind tak for hjælpen inde på denne fantastiske side 
Tillykke til jer og velkommen til jeres nye liv.