@Gitte
Fik din mand ikke svensk CPR-nummer før november 2011 og dermed før, alt dette halløj begyndte? I så fald kan man jo nok ikke bruge jeres erfaringer til så meget idag. Desværre.
Hjælp til mangel på dokumentation.
Re: Hjælp til mangel på dokumentation.
Hej alle,
Jeg har tidligere punket Skatteverket for oplysning om, hvad de vil gøre, hvis min mand fik arbejde i Sverige.
De har i forbindelse med vores sag ved den svenske forvaltningsdomstol oplyst, at der vil blive udstedt et midlertidigt nummer, som man kan registrere sine indtægter på - og altså ikke er personnummer.
Et arbejde i Sverig e for den medfølgende ægtefælle vil derfor efter alt at dømme ikke udløse et svensk personnummer.
Med venlig hilsen
Majbritt
Jeg har tidligere punket Skatteverket for oplysning om, hvad de vil gøre, hvis min mand fik arbejde i Sverige.
De har i forbindelse med vores sag ved den svenske forvaltningsdomstol oplyst, at der vil blive udstedt et midlertidigt nummer, som man kan registrere sine indtægter på - og altså ikke er personnummer.
Et arbejde i Sverig e for den medfølgende ægtefælle vil derfor efter alt at dømme ikke udløse et svensk personnummer.
Med venlig hilsen
Majbritt
mange tak :O) jeg tager mine sidste dokumenter ind til dem, som støtte-meddelelse + en arbejds kontrakt hvor jeg arbejder fuldtid i stedet for min deltid når min uddannelse afslutter .
TAK
TAK
Nej, han sögte om svensk cpr.nr i december 2011 og til vores store overraskelse fik han det. Han har også fået ID kort. Men det betyder ikke, at man kan bruge vores erfaring. Måske er det bare tilfäldigt og vi var heldige.