Det er således At vi har afleveret en ansøgning til US om FS efter EU..
Kort resume..
Jeg flyttede til Helsingborg i november 2010, for at få min kone til Sverige, det lykkedes så i slutningen af februar 2011..Min kontrakt var en fremleje, og på daværende tidspunkt var det på ingen måde planen at komme tilbage til dk..Men så i maj 2011, fik vi en lejlighed i Landskrona direkte fra ejendomskontoret altså førstehåndskontrakt..Fint fint, og omkring ca samme tidspunkt blev jeg informeret om denne ret, altså at vi efter reelt ophold kunne søge i DK..SÅÅÅ gik vi for alvor igang med at samle på ALT, det endte med 270 sider ansøgning..
Vi søgte først i slutningen af oktober, så der var gået et pænt stykke tid også i LAndskrona hvor der samlet grundigt dokumentation.
Men der bliver nu spurgt om mere dokumentation for perioden i Helsingborg, Og vi har ikke meget dokumentation, udover en smulle kviteringer, et pendlerkort fra scandline til færgen, og ikke andet..
men fra 5 og til dd er der jo gået mange måneder med grundigt dokumentation, hvorfor spørger de dog efter dette, jeg tænker at det er et kæmpe minus for vores ansøgning..
Nogle der kan trøste???