Universiteter

Her kan du skrive om/søge information om hvorledes du/I kan benytte EU-reglerne til at bo sammen i både Danmark og andre EU-lande, f.eks. Sverige, Norge eller Tyskland.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Solsikke
Geografisk sted: Malmö

Universiteter

Indlæg af Solsikke » 06.03.2008 16:22:11

Hej nu ville jeg gerne starte med at uddanne mig her til efteråret eventuelt.

Da jeg ikke har lært svensk (endnu) tror jeg måske at starte med en svensk uddannelse er for ambitiøst.

Lund har ikke nogen bachlor programmer der er 100% på engelsk så det ikke en mulighed

Men nu har jeg så fundet malmø universitet men det virker umiddelbart lidt uproffesionelt så ville hører om nogen havde erfaringer derfra?

erfaringer om svenske universiteter generelt ville også være fint :)

min forlovede vil gerne læse til sygeplejske så jeg tænkte på om der eventuelt var nogen der vidste om man kan det eller hvor man kan finde ud af det

Mvh Astrid
En rejse på tusind mil begynder med et enkelt skridt

skaanebo

Indlæg af skaanebo » 06.03.2008 19:34:53

Hvad mener du med, at Malmö högskola skulle være uprofessionel? De anvender den tværfaglige undervisning, altså i stil med universiteterne i Aalborg og Roskilde. I Lund har man gammeldags forelæsninger, altså samme metode som på universiteterne i København og Århus.

Solsikke
Geografisk sted: Malmö

Indlæg af Solsikke » 06.03.2008 21:04:08

åh nej jeg mente ikke uproffesionelt på den måde

Det var hjemmesiden jeg synes var lidt rodet og mangelfuld, men derfor kan skolen jo godt være god :P så var bare det jeg ville spørge om
En rejse på tusind mil begynder med et enkelt skridt

Besvar