HJÆLP
-
Racha taha
HJÆLP
igår fik jeg breve fra migrationsverket at min mand fik hans opholds-kort mit spørgesmål er skal han tage kun hans pas med eller er der noget andet han skal tage med som bevis.
og når vi skal søge person nummer til ham hvad skal vi aflever hos skatteverket..
håber nogen kan hjælpe mig
og når vi skal søge person nummer til ham hvad skal vi aflever hos skatteverket..
håber nogen kan hjælpe mig
Senest rettet af Racha taha 23.11.2011 10:48:00, rettet i alt 1 gang.
-
Racha taha
Re: HJÆLP
jeg har læst i det gammler emne at men får først breve og efter får men opholdskort med posten.. er det rigtigt.
i denne brev der står ikke at vi skal hente den der står kun at min mand fik opholdskort så jeg troede at vi sku selv hente den.. skal jeg tage på migration idag eller skal jeg vente plzzz hjælpe
i denne brev der står ikke at vi skal hente den der står kun at min mand fik opholdskort så jeg troede at vi sku selv hente den.. skal jeg tage på migration idag eller skal jeg vente plzzz hjælpe
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Måske fordi du ikke har tålmodighed til at vente. Det er jo ikke just en akut krisesituation, du og din ægtefælle er ude i.
Læs her (og du kunne nok selv have fundet den): viewtopic.php?f=7&t=7996&p=47892#p47892
Læs her (og du kunne nok selv have fundet den): viewtopic.php?f=7&t=7996&p=47892#p47892
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
-
Racha taha
ikke det mh men fordi hvis jeg skal til migrationsverket så sku jeg når det det eneste
-
Racha taha
nu har vi modtage opholds-kort i posten men skal det ikke være billeder på korten..
på mandag tage vi forbi skatteverket og søge efter person nummer
kan nogen fortælle mig hvad skal vi aflever til dem.. tak
Den samme info som du leverede da du meldte din egen flytning, blot for din mand. Plus naturligvis hans opholdskort.Racha taha skrev:nu har vi modtage opholds-kort i posten men skal det ikke være billeder på korten..
-
Racha taha
oki tak for det
.
det med opholds-kort er den normal uden billeder fordi hvordan kan de se at den tilhører min mand når der står kun navn og hans fødselsdag eller skal han altid hans pas med i lommen
det med opholds-kort er den normal uden billeder fordi hvordan kan de se at den tilhører min mand når der står kun navn og hans fødselsdag eller skal han altid hans pas med i lommen