Opholdt mod tildligere tråd: viewtopic.php?f=7&t=6695
Indtil videre har jeg sendt følgende frem til S.H., vedr. FS efter EU-retten:
1.) Lejekontrakt og kvitteringer for betaling af denne, på lejekontrakten fremgår det tydeligt at vand, varme og kabel-tv er inkluderet i de 518 euro jeg betaler hver måned.
2.) Mit tyske opholdskort, der dokumenterer fri bevægelighed som selvforsørgende.
3.) Mit tyske personlige identifikations- og skattenummer.
4.) Elregning fra Stadtwerke Flensburg
5.) Dokument for oprettelse af tysk konto
6.) Kontoudskrift fra tysk konto (hvor flere af kvitteringerne ud fra dato og beløb er rigeligt bevis for at det er mit tyske kreditkort der bliver brugt)
7.) 17 kvitteringer på leveomkostninger
8.) Kvitteringer på køb af diesel
9.) Ejerskabsbevis på tysk ejet og indregistreret bil
10.) Skriftlig selverklæring om at jeg 2 gange i januar er blevet stoppet under told & skats razzia, i min tyske bil uden anmærkninger (bevares, hvis jeg ikke har orden i papirerne overfor told & skat, står jeg overfor en regning på 700.000 kr)
11.) Regnestykke og forklaring, der binder mine kørte antal km sammen med antal arbejdsdage og dieselkvitteringer (når der ellers har været muligt at få en kvittering). Min gamle bil blev totalskadet, så det er umuligt at bevise hvor langt jeg i den havde kørt.
Alt dette taget i mente, skal det siges at vi endnu kæmper med at få vores sag genoptaget.
I dag fik vi email fra S.H., og jeg er endda så sødt et menneske at jeg slører det meste af sagsbehandlerens navn med "X"er, da det er min kone og jeg, der er ofrene i denne sag:
I morgen starter krigen, nu kan vi simpelthen ikke være venlige mere..!Hej Dxxxxxx
I forbindelse med behandling af din ansøgning om genoptagelse, bedes du fremsende kontoudskrift for november og december 2010 samt for februar 2011.
Du bedes endvidere fremsende kopi af kreditkort med kortnr. xxxx xxxx xxxx 5099 samt xxxx xxxx xxxx xxx 4199, da du har anvendt disse kort i forbindelse med diverse køb i Tyskland.
Du bedes endvidere fremsende eventuelle flere kvitteringer for køb af benzin, eller hvis du har anvendt dit kreditkort i forbindelse med køb af benzin, kan du fremsende en kontoudskrift, hvoraf alle købene fremgår.
Sidst bedes du også fremsende dokumentation for, hvor mange km du har kørt med din bil.
Med venlig hilsen
SXXXXXX HXXXXX
Fuldmægtig
EU-enheden
Alene forhindrer hun til stadighed min ret til fri bevægelighed, da hun vil se at jeg stadig fører et faktisk og reelt ophold i Tyskland, på snart 5. måned (på trods af at vi i min sag ikke har et minimumskrav på længden af ophold), hvilket jeg selvfølgelig fuldt ud kan dokumentere, det virker bare bizart at skulle gå i så nøjagtige detaljer, da jeg selvfølgelig har fridage indimellem og bruger min bil til andet end at køre på arbejde. Vi er bare hunderædde for at flytte tilbage til Danmark når sagen bliver behandlet sådan her.
HJÆLP, hvad gør vi, udover det åbenlyse at samle sagens løse tråde fra hendes side i et par dokumenter, og indgive dette til en advokat? (Disse dokumenter lavede jeg tilfældigvis i går, der beskriver forløbet fra den dag jeg skrev under på lejekontrakten i Flensborg, og en detaljeret opsamling af hendes "vurdering af sagen").