Har brug for hjæææælp:(
-
fundiver199
Re: Har brug for hjæææælp:(
Som Krikris siger, så ville det være rigtigt godt med nogle økonomiske transaktioner, der kan dokumentere jeres tilstedeværelse i Sverige. Altså f.eks. kvitteringer eller kontobevægelser vedr. betalt husleje, andre regninger sendt til adressen (el, vand, varme, telefon) samt et kontoudtog fra din bank, som viser, at du har brugt et kreditkort i Sverige på jævnlig basis.
En stribe kassebonen fra det lokale supermarked beviser absolut ingenting, da enhver kan få en ven eller bekendt til at samle sådanne sammen.
En stribe kassebonen fra det lokale supermarked beviser absolut ingenting, da enhver kan få en ven eller bekendt til at samle sådanne sammen.
Beviser kassebonner heller ikke noget hvis man har betalt dem med sit eget kort?
Men det du siger med at få et kontoudtog fra sin bank der viser alle ens transaktioner, det burde være nok så til at bevise at man har haft reelt og faktisk ophold?
Havde ellers tænkt mig at gemme alle bonner, men det med at få et kontoudtog lyder da en del nemmere.
Men det du siger med at få et kontoudtog fra sin bank der viser alle ens transaktioner, det burde være nok så til at bevise at man har haft reelt og faktisk ophold?
Havde ellers tænkt mig at gemme alle bonner, men det med at få et kontoudtog lyder da en del nemmere.
Jo det er fint hvis det er betalt med kort og så er det jo bare at printe ud fra banken for transaktionerne så kan krydstjekkes eller vedlægge en fotokopi af dit bankkort for så kan der vist ikke sås tvivl om at du har handlet i de nærområde.
Jeg fik min løn i hånden og jeg boede i fremleje så jeg betalte kun en del el vand osv og det gjorde jeg så ved at give pengene kontant hos dem jeg boede hos.. så det der med konto og transaktioner har jeg ikke håber ikke at det giver dårligt resultat..
men du fik vel en kvittering for din betaling af husleje og del af betaling af vand varme og el Aise?? Forhåbentlig har i ikke boet på et værelse eller c/o for da har i som udgangspunkt i US ikke været reelt etableret i Sverige.
jo jeg har fået kvitteringer for det skal også til at sende dem.. Jeg har boet c/o altså fremlejet et værelse betyder det virekligt noget?
Altså jeg harr lejekontrakt til at jeg fremlejer et værelse af en lejlighed..
ja hvis du læser dette;
viewtopic.php?f=7&t=4486
og US egen hjemmeside med hvad de kræver for atmene at man etableret dig reelt i Sverige ifølge deres fortolkning af EU derektivet, så er et fremlejet værelse om udgangspunkt ikke "godt nok"
viewtopic.php?f=7&t=4486
og US egen hjemmeside med hvad de kræver for atmene at man etableret dig reelt i Sverige ifølge deres fortolkning af EU derektivet, så er et fremlejet værelse om udgangspunkt ikke "godt nok"