Personbevis inbjudan
Personbevis inbjudan
Jeg har et spørgsmål til personbeviset.. Jeg har bestilt et personbevis med inbjudan, men hvordan skal det se ud? For jeg har fået et stykke papir fra skatteverket, men der står registerutdrag.. er det det? Eller skal der stå personbevis på? På det papir jeg har fået står der addresse, personnummer, medborgerskab og dato for folkbogføring.. skal der ikke stå mere når det er inbjudan personbevis eller?
Re: Personbevis inbjudan
Nej det er fint det du har fået, og et eller andet sted står der sikkert inbjudan
Du skal nok også vedlægge kopi af din vigelses attest.
Jeg blev også i sin tid endvidere bedt om at vedlægge dokumentation for indkomst samt en kopi af min lejekontrakt i Sverige.
Det hele scanner du så bare til ambassaden, og de skal nok fortælle dig om de iøvrigt ønsker yderlig doc for dit ophold i Swerige.
Du skal nok også vedlægge kopi af din vigelses attest.
Jeg blev også i sin tid endvidere bedt om at vedlægge dokumentation for indkomst samt en kopi af min lejekontrakt i Sverige.
Det hele scanner du så bare til ambassaden, og de skal nok fortælle dig om de iøvrigt ønsker yderlig doc for dit ophold i Swerige.
Nej der står nemlig ikke inbjduan nogen steder, er derfor i tvivl om der er det her jeg skal bruge.. er jo lidt irriterende hvis jeg sender det til min mand og det så ikke er det rigtige.. der står bare tildelt personnummer men ikke noget med personbevis inbjudan..
på skatteverkets hjemmeside findes der blanketter bla inbjudan som man kan bestille, og så bliver det rigtigt samt alternativt personligt op på skatteverket imorgen. Så skal det nok blive rigtigt.