Afleveret Ansøgningen til Nærpolitiet...
Afleveret Ansøgningen til Nærpolitiet...
Hejsa Alle Sammen...
Jeg har idag afleveret ansøgnin om FS efter EU-regler til den nærmeste politistation.
Kvinden der modtog den sagde hun ville sende den til US løbet af ugen, og sagde at min mand kunne blive i DK til vores sag bliver søgt.
Men har lide et spørgsmål jeg har nemlig ikke fået nogen kvittering?
Jeg sagde til damen skal jeg ikke få et kvittering, så sagde hun nej...???
Jeg har idag afleveret ansøgnin om FS efter EU-regler til den nærmeste politistation.
Kvinden der modtog den sagde hun ville sende den til US løbet af ugen, og sagde at min mand kunne blive i DK til vores sag bliver søgt.
Men har lide et spørgsmål jeg har nemlig ikke fået nogen kvittering?
Jeg sagde til damen skal jeg ikke få et kvittering, så sagde hun nej...???
TüRKiYE - - - FENER BAHCE
-
Kim P. Nyberg
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Re: Afleveret Ansøgningen til Nærpolitiet...
Jo, selvfølgelig skal hun give dig en kvittering på at hun har modtaget ansøgningen, når du beder om det. Hun har sikkert tænkt på det kvitteringsbrev, som US vil sende til jer om kort tid, hvor der er beskrevet hvilke rettigheder din partner har. Den kan hun ikke give jer. Men hun kan sagtens give jer en kvittering på, at hun på US' vegne har modtaget ansøgningen.
Frivillig rådgiver i Ægteskab Uden Grænser
Hun har på ansøgningspakken skerevet at hun har modtagetden den dato ovs.
Men gav igen kvitteringer at hun har modtaget det til os.
Jeg har selv sagt skal jeg ikke få et kvittering for du har modtaget det, så sagde hun nej. Hun sagde bare hun ville sende det vider til US løbet af denne uge, og at vi ville høre fra dem. Og at min mand har lov til at opholde sig i Danmark indtil vores sag bliver søgt. Det er kun det hun har sagt, hun kiggede på ansøgningspakken om alt var i orden og udfyldkorrekt.
Men gav igen kvitteringer at hun har modtaget det til os.
Jeg har selv sagt skal jeg ikke få et kvittering for du har modtaget det, så sagde hun nej. Hun sagde bare hun ville sende det vider til US løbet af denne uge, og at vi ville høre fra dem. Og at min mand har lov til at opholde sig i Danmark indtil vores sag bliver søgt. Det er kun det hun har sagt, hun kiggede på ansøgningspakken om alt var i orden og udfyldkorrekt.
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Jeg tror du kan tage det roligt, det brev i vil få fra US vil fortælle både jer og andre, hvad din mand har ret til. Skulle der komme nogen som helst problemer i mellemtiden må du henvise til damen, der ekspederede pakken - måske kan du gå derhen igen og få hendes navn.
Det her har intet med sagen at gøre, men sidder her med udsigt fra stuen til Fenerbahce stadion...
Det her har intet med sagen at gøre, men sidder her med udsigt fra stuen til Fenerbahce stadion...
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Okeyy nu er jeg da lidt lettet, fordi folk sagde man skal ha en kvittering osv, så blev jeg lidt bange..
Hehe Fenerhabce styrer
Hehe Fenerhabce styrer
-
Kim P. Nyberg
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Det er korrekt, at der for så vidt ikke er noget at være bange for. Din partners rettigheder gælder allerede nu. Og i tiden indtil I få kvitteringsbrevet fra US, kan I bede andre myndigheder om at kontakte US, for at få afklaret hvilke rettigheder I har, hvis der opstår problemer.
Frivillig rådgiver i Ægteskab Uden Grænser
Jeg har lige et spørgmål, nu har vi afleveret vores ansøgning om FS efter EU reglerne.
Skal jeg å søge om CPr-nummer til min mand nu ellers ført når han får sin opholdskort?
Er lidt forvirret nu, hvad er det næte vi kal lave???
Skal jeg å søge om CPr-nummer til min mand nu ellers ført når han får sin opholdskort?
Er lidt forvirret nu, hvad er det næte vi kal lave???