Er der nogen herinde der har en erfaring med sådan et brev fra us ? dt vil hjælpe på nerverne hvis nogen kunne dele af deres erfaring hvad skal man være forberedt på til sådan et møde dt eneste de har skrevet er at vi skal huske gyldig billed legimation ?
FS ifølge Eu Så fik min kone et brev
FS ifølge Eu Så fik min kone et brev
Hej Æug, idag har min kone modtaget et brev fra us om at hun skal møde op inden for 10 dage hvor di vil fortælle om hvad de har afgjordt i vores sag om kring FS ifølge Eu-regler. Jeg har tidliger får snart 5 1/2 måned siden afleveret vores ansøgning med bilag til. Man bliver helt nervøs efter sådan en måde de skriver på at man kan møde op og få afgørelsen, modsat da vi søgte i sverige fik vi allerede at vide med brevet at min kone havde fået opholdstilladelse.
Er der nogen herinde der har en erfaring med sådan et brev fra us ? dt vil hjælpe på nerverne hvis nogen kunne dele af deres erfaring hvad skal man være forberedt på til sådan et møde dt eneste de har skrevet er at vi skal huske gyldig billed legimation ?
Ja, det er jo svært at fortælle dig, hvad afgørelsen er, for det ved jeg af gode grunde ikke. Men det må da være rart snart at få en afklaring af jeres situation. Hvis du reelt har boet mindst 10 uger i Sverige, så skulle der dog være en rigtig god chance for, at du opfylder kravene for at gøre brug af EU-retten.
Hej Skaanebo, vi tog igår over til us for at få en afgørelse på vores eu/fs sag, som der stod i brevet tog min kone billedlegimation med iform af sit pas, men konsulenten ved skranken spurgte straks om et pasbillede, det fik vi så taget på nermeste fotoforhandler, og den gode nyhed var at min kone fik 5års opholdskort. 
-
fundiver199