Vielsesattest
Vielsesattest
Hej allesammen, når man søger efter eu-reglerne vil de gerne have man aflevere kopiere af sin vielsesattest. Den skal gerne være på engelsk eller dansk. min er fransk-tyrkisk. hvor får jeg den oversat??
For en sikkerheds skyld? Du mener, hvis de derinde i Udlændingeservice ikke har nogen kvalificerede og uddannede medarbejdere, som forstår fransk?
Helt ærligt, fransk er et af hovedsprogene i EU! De kan da ikke mene, at I skal ud og bekoste en oversættelse, bare fordi en emsig fuldmægtig ikke gider læse noget på fransk, og ikke kan finde ud af at finde en kollega, som kan fransk?
Helt ærligt, fransk er et af hovedsprogene i EU! De kan da ikke mene, at I skal ud og bekoste en oversættelse, bare fordi en emsig fuldmægtig ikke gider læse noget på fransk, og ikke kan finde ud af at finde en kollega, som kan fransk?
--------------------------------------------------------------------------------
Nå nu har jeg fået det på plads, den første mand sagde det ik gik og at den skulle oversættes til engelsk, men men men nr. 2 person sagde det gik heeelt fint med min vielsesattest på fransk og hun spurgte også lige en kollega.
så fik jeg det på plads udlædingestyrelsen!
Nå nu har jeg fået det på plads, den første mand sagde det ik gik og at den skulle oversættes til engelsk, men men men nr. 2 person sagde det gik heeelt fint med min vielsesattest på fransk og hun spurgte også lige en kollega.
så fik jeg det på plads udlædingestyrelsen!