så har jeg søgt via Eu regler til dk
så har jeg søgt via Eu regler til dk
idag har vi så indgivet ansøgning hos statsforvaltning om opholdskort til min kone og søn da jeg havde permanent dansk opholdstilladse føre jeg flyttede til dk skulle jeg ikke udfylde noget ansøgning.. lad os håbe hvad der sker
well det er sådan at jeg fik at vide af statsforvaltning lige pludselige at min kone og søn skal flytte fra sverige dvs de skal flytte til dk føre de kan behandle vores ansøgning plus at efter de 5 år skal jeg have mit eget bolig eller lje osv.. dsv har jeg så valgt idag at annulere min ansøgningen .. derfor ville jeg fortsætte at bo i malmø.. jeg ville give et råd til alle britisk statsborger som ville bruge Eu regler og er født i dk lad være emd at søge statsforvatlning ved ikke en skid om Eu regler de er ligesom udlændingservice 
Kære Sohail:
Har du fået en skriftlig beretning fra Statsforvaltning hvor man siges at din familie skal flytte til Dk før de kan behandle din ansøgning? Citerer de en eller anden slags lov artikel?
Hilsen
Har du fået en skriftlig beretning fra Statsforvaltning hvor man siges at din familie skal flytte til Dk før de kan behandle din ansøgning? Citerer de en eller anden slags lov artikel?
Hilsen
Senest rettet af Amichka 21.11.2008 14:30:16, rettet i alt 1 gang.
-
fundiver199