De nye lempelser er endeligt vedtaget
De nye lempelser er endeligt vedtaget
http://www.ft.dk/samling/20111/lovforsl ... et.htm#dok
Træder i kraft 15. maj 2012, hvilket blandt andet betyder, at pointsystemet bortfalder.
Træder i kraft 15. maj 2012, hvilket blandt andet betyder, at pointsystemet bortfalder.
Juma
www.kaerligheden.dk
www.kaerligheden.dk
Re: De nye lempelser er endeligt vedtaget
HURRA HURRA

Re: De nye lempelser er endeligt vedtaget
hip hip hurraaaaaaaaaaaa!!
Tillykke Danmark! endeligt
vi søger fra ultimo næste uge.
Tillykke Danmark! endeligt
vi søger fra ultimo næste uge.
Re: De nye lempelser er endeligt vedtaget
Årets bedste nyhed, hvor er det fantastisk 
Antager at US skal lave nye formularer til ansøgning ?
Mvh Christian
Antager at US skal lave nye formularer til ansøgning ?
Mvh Christian
Re: De nye lempelser er endeligt vedtaget
de bliver tilgængeligt online natten til d 15 maj. kl. 00:00 på nyidanmark.dk blanketter
Re: De nye lempelser er endeligt vedtaget
Juhu! Vi skal også søge om at komme hjem nu! 
-
fundiver199
- Indlæg: 15458
- Tilmeldt: 15.07.2008 15:58:34
Re: De nye lempelser er endeligt vedtaget
Ja det er trods alt en stor dag, da det for foerste gang i mange aar maa siges at gaa i den rigtige retning. Og ogsaa positivt, at Liberal Alliance endte med at stemme for lovforslaget, da det vel alt andet lige mindsker risikoen for, at f.eks. pointsystemet blot vender tilbage efter naeste valg.