Fradrag..
Re: Fradrag..
Har lige chekket mit årsopgørelse der lå lige en stak penge hehe.. Tak for hjælpen..
-
Hermes2005
- Indlæg: 29
- Tilmeldt: 05.02.2010 11:27:42
Re: Fradrag..
Jeg har lige faaet en mail om at vores skattekort ogsaa er blevet aendret nu. Men hvor ser man det henne? Altsaa aendringen? Og hvilket beloeb skal der vaere aendret med?
-
mh1
- Indlæg: 10609
- Tilmeldt: 25.09.2007 11:20:33
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Fradrag..
Du går ind på skat.dk og tjekker din forskudsopgørelse. Du vil have fået et ekstra personfradrag og skal betale meget lidt i skat resten af året + sikkert have penge tilbage.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Re: Fradrag..
Jeg har fået udbetalt 16.000 kroner idag fra skat.. Der sker ingen ændring på mit skattekort da jeg har fået det hele for 2009..
Du kan kigge under årsopgørelse der skulle gerne stå hvor meget og hvornår det bliver udbetalt..
Du kan kigge under årsopgørelse der skulle gerne stå hvor meget og hvornår det bliver udbetalt..