Fradrag..

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Sena
Indlæg: 58
Tilmeldt: 29.04.2010 10:31:28

Fradrag..

Indlæg af Sena » 10.11.2010 21:14:35

Hej.. Jeg har søgt om min mands fradrag, behandligstiden blev sat til ca. 3 mdr og det er over for længst.. Hvad synes i jeg skal gøre.. Har intet hørt fra Skkatekontoret indtil videre..

Sena
Indlæg: 58
Tilmeldt: 29.04.2010 10:31:28

Re: Fradrag..

Indlæg af Sena » 11.11.2010 16:08:11

Har lige chekket mit årsopgørelse der lå lige en stak penge hehe.. Tak for hjælpen..

Hermes2005
Indlæg: 29
Tilmeldt: 05.02.2010 11:27:42

Re: Fradrag..

Indlæg af Hermes2005 » 14.11.2010 19:17:59

Jeg har lige faaet en mail om at vores skattekort ogsaa er blevet aendret nu. Men hvor ser man det henne? Altsaa aendringen? Og hvilket beloeb skal der vaere aendret med?

mh1
Indlæg: 10609
Tilmeldt: 25.09.2007 11:20:33
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: Fradrag..

Indlæg af mh1 » 14.11.2010 19:48:55

Du går ind på skat.dk og tjekker din forskudsopgørelse. Du vil have fået et ekstra personfradrag og skal betale meget lidt i skat resten af året + sikkert have penge tilbage.
mh
Rådgiver for ÆUG

Sena
Indlæg: 58
Tilmeldt: 29.04.2010 10:31:28

Re: Fradrag..

Indlæg af Sena » 15.11.2010 08:57:46

Jeg har fået udbetalt 16.000 kroner idag fra skat.. Der sker ingen ændring på mit skattekort da jeg har fået det hele for 2009..

Du kan kigge under årsopgørelse der skulle gerne stå hvor meget og hvornår det bliver udbetalt..

Besvar