Ja, så kom brevet, og det var gode nyheder. Vi har fået fs pga. ægteskab, ingen forbehold.
Vores historie er kort, at jeg er 30 år ældre end min hustru. Vi mødtes tilfældigt 1 år efter jeg havde slået mig ned i Velikiy Novgorod, for at starte firma. Efter 1 år blev hun gravid, og vi har idag en dejlig datter, som også er i DK, og som er dansk statsborger, men født i Rusland.
Nu skal vi så til Novgorod, fordi min hustru har en søn på 4 år, faren er død.
Vores planer er at jeg adopterer ham, og så tage ham med til DK. Vi har et ok fra det russiske "sax", så vi tror det kan lade sig gøre uden større sværdslag.
Hvis nogen har erfaring med dette, må du/I gerne lade os vide mere.
Der skal fra os lyde en stor TAK til ÆUG, som vi ofte har frekventeret, og her har vi fundet både trøst og svar i "den lange kamp" for at få tingene til at lykkes med fs.
Godt nyt efter 5 trælsomme måneder
Re: Godt nyt efter 5 trælsomme måneder
Hej !
Det første man skal gøre er at gå til sin hjem kommunes statsforvaltning så kan de fortælle alt omkring regler og love på området. Eller når det har noget med Rusland
at gøre så kan man kigge på www.russisk-dansk-forum.dk der ligger alle oplysninger
omkring adoption.
Det første man skal gøre er at gå til sin hjem kommunes statsforvaltning så kan de fortælle alt omkring regler og love på området. Eller når det har noget med Rusland
at gøre så kan man kigge på www.russisk-dansk-forum.dk der ligger alle oplysninger
omkring adoption.