Min kommende hustru fra Thailand som jeg skal giftes med i næste måned og som gerne skulle til Danmark at bo har før boet i Dk i en periode på 6 år..
Altså hun har været gift med en dansk mand indtil maj 09 og rejste tilbage til Thailand i aug 09... På daværende tidspunkt havde hun boet 6 år i Dk.. For at få permanent ophold skal hun vist normalt have været her i 7 år?? Men når hun nu i februar 2010 igen kommer her til Dk og bor, kan man så lægge de første 6 år oven i hendes ophold ?? Således at hun i princippet kun skal bo her i ca. 1 år før vi kan søge om permanent ophold???
7 årsreglen..????
-
fundiver199
Re: 7 årsreglen..????
Nej det mener jeg ikke. Men der kan muligvis tages hensyn til hendes tidligere ophold, så hun kan søge permanent opholdstilladelse allerede efter 3 år, hvis hun har været i arbejde konstant fra det tidspunkt, hvor hun kommer til Danmark.
I føste omgang er problemet dog nok mere, at I risikere at komme under mistanke for proforma, når det er så kort tid siden, at hun var gift med en anden dansker.
I føste omgang er problemet dog nok mere, at I risikere at komme under mistanke for proforma, når det er så kort tid siden, at hun var gift med en anden dansker.