Min mand har fået OT, men hvornår får han dokumentet?
Min mand har fået OT, men hvornår får han dokumentet?
ægtet visur
Senest rettet af Lenepigen 31.12.2020 17:19:09, rettet i alt 1 gang.
Du skal yde for at nyde, jeg ved jeg kommer til at nyde meget så 
Re: Min mand har fået OT, men hvornår får han dokumentet?
Us skrev i vores brev at vi ville få cpr-nr d.10/12 hvis altså vi lavede den bankgaranti. Så prøv lige at læse brevet igennem igen.Lenepigen skrev:Hej
Min mand har fået OT og både bankgaranti og kommunen siger de har sendt alt ind til Udlændingeservice i onsdags, spørgsmålet er ved i hvor længe de er i US om at udstede min mands opholdstilladelse kort?
Vi vil gerne have det går stærkt, fordi vi vil gerne rejse til Paris, vi har aldrig været på bryllupsrejse, fordi vi jo af gode grunde ikke kunne rejse og vi gad ikke lave tilbagerejsetilladelse og lave rod i papirer, for kan forestille mig at det nemt kunne blive rodet.
1: Nogle der ved hvor længe de er om at udstede det? (De har modtaget papirerne fra kommunen og bankgaranti papiret)
2: Hvornår skal min mand starte dansk undervisning, bliver han automantisk kontaktet og hvornår er der holdstart? Kan man se det online nogle steder på kommunens hjemmeside, er det integrations og jobservice der står for det.
Anyway hører gerne fra jer, der har været det ting igennem og som stadigvæk kan huske det.
Møde med kommunen kommer nok af sig selv når i har fået cpr-nr.
-
matildeudenh
Re: Min mand har fået OT, men hvornår får han dokumentet?
Jeg mener også man fik et brev, eller det stod hvertfald et sted fra hvornår man kunne få sin opholdstilladelse i passet. Cpr fik min mand lavet i borgerservice hos kommunen. Alt det med sprogskole har vi selv ordnet, når først man har cpr er det let nok. VI har faktisk aldrig hørt fra kommunen, selvom vi fik at vide at jobcentret ville kontakte ham. Måske har de opdaget at han har fået arbejde...