Appellen....

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Heidi&co.

Appellen....

Indlæg af Heidi&co. » 09.03.2009 13:09:19

Jeg bliver lige nød til at komme med et vredesudbrud hva fa...n sker der???

vi har været i kontakt til københavns gratis retshjælp fredag d.27feb som har hjulpet os med at skrive vores appell, super fedt! men de kom ved en fejl til at sende den til udlændingestyrelsen og ikke Ministeriet... da vi fandt ud af fejlen, ringede vi til udlændinge service d. 4marts hvorefter de LOVEDE og sende den vidre til Ministeriet samme dag! vi ringede til Ministeriet i dag for at høre om Phil kunne få lov at blive mens appellen køre...? men de havde da ikke modtaget Appellen!? WHAT the f... tænker man!!! Så ringede vi straks til ulændinge"service" og rigtig nok havde de stadig Appellen som de love og sende vidre d.4mats!!!?
vores eneste changse for at Ministeriet så kunne have appellen inden dagen hvor Phil skal være ude af landet d.10marts var at vi selv hentede Appellen i dag hos udlændinge"service" og selv tage ind til Ministeriet og indgive Appellen personligt... men vi må ikke hente VORES Appel i udlændinge"service"! føler man sig modarbejdet JAAAAAAAAA!!! Der er da ikke meget SERVICE over dett!?????
jeg er fan... sur...

Samara
Geografisk sted: Aalborg - snart Sverige
Kontakt:

Indlæg af Samara » 10.03.2009 11:47:41

Det er da ikke jeres skyld at der er fejl i systemet :) Jeg mener ikke at I kan stå til regnskab for det her da det er en fejl som US har lavet - Kan Us ikke sende den idag?? Det er da nemt lige at faxe den!

Eller hvis I måske har en kopi af den, så kunne I selv faxe den evt.? Jeg lavede ALTID kopier af alt hvad jeg sendte til US eller ministeriet!

Heidi&co.

Indlæg af Heidi&co. » 10.03.2009 12:18:47

Ja man må ryste på hovedt når systemet modarbejder sig selv :(
men den gode nyhed er at vi blev ved med at ringe til, både udlændingestyrelsen og Ministeriet i går og startede som det første i dag. til at starte med havde ministeriet ikke modtaget appellen men vi blev senere ringet op af en mand der fortalte os at de havde modtaget den og at Phil må blive så længe appellen køre... :D

vores problem ang. Apellen var at københavns gratis retshjælp havde hjulpet os med at skrive den, og da de ville færdigøre den så ville de også afsende den... vi fik tilsendt en kopi men den kan man ikke indlevere... :)

Besvar