Jeg har en kæreste fra Thailand, og vi skal til Danmark om en lille måned. Sagen er hun er gravid med mit barn, Og er sat til at føde en måned inden vi skal hjem igen fra Danmark,
Må det danske sundhedsvæsen nægte hende behandling når hun går i fødsel?
Jeg er født dansk, danske forældre og har boet i Danmark hele mit liv - dansk job, og betaler skat osv.
Tak!