Kommunen fraråder at jeg skifter bank
: 03.09.2020 13:41:49
Hej,
Jeg har en deponeringskonto i banken, men pga nyt hus vil vi nu skifte bank..
Ringer til kommunen for at høre hvad vi gør mht. vores deponeringskonto..
Hun fraråder mig det på det kraftiste da deponeringen er uopsigelig..
Jeg kan godt finde penge til at have 2 deponeringer stående..
Jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre! Nogen der har noget info på dette?
mvh,
Jonas Lemos Bech
Jeg har en deponeringskonto i banken, men pga nyt hus vil vi nu skifte bank..
Ringer til kommunen for at høre hvad vi gør mht. vores deponeringskonto..
Hun fraråder mig det på det kraftiste da deponeringen er uopsigelig..
Jeg kan godt finde penge til at have 2 deponeringer stående..
Jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre! Nogen der har noget info på dette?
mvh,
Jonas Lemos Bech