Boligkontrakt/ boligkrav
: 08.07.2020 16:41:54
Hej
Vil bare høre om vi begge må stå på boligkontrakten eller skal det være udelukkende herboende ægtefælle der står på boligkontrakten ?
Vil bare høre om vi begge må stå på boligkontrakten eller skal det være udelukkende herboende ægtefælle der står på boligkontrakten ?