Hej,
under tilknytningskravet:
jeg vil fylde 28år 2 mdr efter vi har afleveret ansøgningen. Så derfor skal vi jo udfylde den, vi håber at de vil behandle sagen som jeg er 28 da det er så tæt på.
I skemaet - står
Man skal skrive hvis man har været på kortere og længere opholde/ferie olig. Jeg må indrømme at min hukommelse er ikke helt i toppen hvad ang de korte ferie ophold - med hvornår og hvor længe? Eller har vi misforstået det?
Mvh Loui
Udfylde FS skema....ikke let!!!
Hej Loui,
Da vi skulle udfylde vores ansøgning kunne jeg heller ikke helt huske hvorlænge osv jeg havde været afsted, men vidste det max var 3 uger af gangen.
US regner ikke med at man kan huske ALT og hvorlænge osv. Men sådan ca.
F. eks. Tyrkiet, Alanya 2003, 2 uger i Juli.
Mallorca, 3 uger 1998
Norge, 1 uge, 1990.
Osv. Vi har ihvertfald ikke oplevet US har haft krævet jeg skulle kunne huske det mere præsist.
Jeg vil lige gøre det helt klart at det bare er et eksempel det jeg har skrevet lidt oppe, det har intet med noget jeg selv har rejst eller noget, var kun for at forklare hvad jeg mente
Held og lykke med at udfylde det hele, det kan være noget af en opgave, men det kan virkelig godt betale sig at gøre sig umage. Vi har så heldige at vi gik i 3 mdrs køen selvom vi har søgt dispentation pga. særbarn. Ene og alene fordi vi havde indgivet en meget udførlig ansøgning med al den dokumentation US havde brug for. Så vi kan kun varm anbefale det
Knus,
Mrs Jones
Da vi skulle udfylde vores ansøgning kunne jeg heller ikke helt huske hvorlænge osv jeg havde været afsted, men vidste det max var 3 uger af gangen.
US regner ikke med at man kan huske ALT og hvorlænge osv. Men sådan ca.
F. eks. Tyrkiet, Alanya 2003, 2 uger i Juli.
Mallorca, 3 uger 1998
Norge, 1 uge, 1990.
Osv. Vi har ihvertfald ikke oplevet US har haft krævet jeg skulle kunne huske det mere præsist.
Jeg vil lige gøre det helt klart at det bare er et eksempel det jeg har skrevet lidt oppe, det har intet med noget jeg selv har rejst eller noget, var kun for at forklare hvad jeg mente
Held og lykke med at udfylde det hele, det kan være noget af en opgave, men det kan virkelig godt betale sig at gøre sig umage. Vi har så heldige at vi gik i 3 mdrs køen selvom vi har søgt dispentation pga. særbarn. Ene og alene fordi vi havde indgivet en meget udførlig ansøgning med al den dokumentation US havde brug for. Så vi kan kun varm anbefale det
Knus,
Mrs Jones
When God closes a door, Somewhere He opens a window 
Takker mange gange for jeres svar.
Vores plan er, at når min mand kommer på 2 gang visum her inden længe at søger vi FS, det er derfor vi nok vil søge omkring jan/feb. grunden til vi ville søge nu er fordi jeg er gravid og vi venter vores første barn til april. Og det ville jo være rigtig godt hvis min mand var her i DK.
Vi må krydse fingere og se hvordan det hele falder ud.
Men endnu engang tak for jeres hjælp.
-LOUI-
Vores plan er, at når min mand kommer på 2 gang visum her inden længe at søger vi FS, det er derfor vi nok vil søge omkring jan/feb. grunden til vi ville søge nu er fordi jeg er gravid og vi venter vores første barn til april. Og det ville jo være rigtig godt hvis min mand var her i DK.
Vi må krydse fingere og se hvordan det hele falder ud.
Men endnu engang tak for jeres hjælp.
-LOUI-