Hej alle kloge hoveder.
Har brug for hjælp omkring denne specielle situation. Har en kæreste som jeg har planlagt at gifte mig med medens hun er i Danmark på turistvisum. Vi vil søge fs medens hun er i Danmark, men kan hun så tage tilbage og arbejde medens sagen ruller. Det er meget vigtigt at hun kan, da hendes indkomst er så høj, at hun ikke skal sige det op, og ikke vide om hun får ophold. Vi har kendt hinanden i 6 år. Gode råd modtages. Tak på forhånd.
Thai kæreste med godt job.
Re: Thai kæreste med godt job.
Ja det kan hun uden videre.... men læg dog mærke til at hun ikke uden videre får en tilbagerejsetilladelse.... Hun skal altså typisk vente på at hendes FS har været under behandling i 2-3 måneder før hun får en tilbagerejsetilladelse..
Vær også opmærksom på at efter at hun har fået FS, så er der visse regler for jeres samliv i Danmark for at FS kan være opfyldt
Vær også opmærksom på at efter at hun har fået FS, så er der visse regler for jeres samliv i Danmark for at FS kan være opfyldt
Re: Thai kæreste med godt job.
Du har da ikke helt ret Larsmand.
Min kone søgte om opholdstilladelse imens hun var i Danmark, og 2 uger senere besluttede vi at hun tog til Thailand og ventede på besked. Vi søgte og fik derfor tilbagerejsetilladelse uden problemer.
Vær dog opmærksom på at tilbagerejsetilladelsen kun er for en given periode. Den er ikke uendelig.
Min kone søgte om opholdstilladelse imens hun var i Danmark, og 2 uger senere besluttede vi at hun tog til Thailand og ventede på besked. Vi søgte og fik derfor tilbagerejsetilladelse uden problemer.
Vær dog opmærksom på at tilbagerejsetilladelsen kun er for en given periode. Den er ikke uendelig.