Hvor sendes brevet til?

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Frank_DK

Hvor sendes brevet til?

Indlæg af Frank_DK » 10.04.2015 14:33:53

Hej
Vi afleverede papirer til aegefaellesammenfoering, men nu kan jeg se paa min side under nyidanmark.dk at de har bed min kone om yderligere oplysninger.
Vi afleverede papirene sammen i Danmark under et turist visa. Nu er hun tilbage i hendes hjemland.
Vi har nu en uge efter endnu ikke modtaget noget brev. Er der nogle der ved hvor de sender brevet til. Vi opgav mine foraeldres adresse som bopael i Danmark, men har siden overtaget eget hus. Kan de have sendt det til hendes adresse hendes hjemland?

Nogle herinde der ved hvor de sender brevet hen?

fundiver199

Re: Hvor sendes brevet til?

Indlæg af fundiver199 » 10.04.2015 15:40:53

Til den adresse, som hun har opgivet i sin ansøgning. Det er nok bedst at ringe til dem og få opklaret sagen, så I er sikre på, at der ikke er noget brev, der er blevet væk.

Frank_DK

Re: Hvor sendes brevet til?

Indlæg af Frank_DK » 11.04.2015 01:19:56

Mange tak for dit svar. Det giver lidt ro.
Der er maaske gaaet Påske i den.

Vi havde overtaget et hus efter vi havde afleveret ansøgningen. De sendte brevet til det nye hus, men siden vi endnu ikke var flyttet ind og jeg var på arbejde i udlandet, blev postkassen ikke tømt hver dag. Det tog ca 5 dage for brevet at nå frem, efter at jeg havde set det på "min side" på hjemmesiden nyidanmark.dk :roll:

Besvar