danskprøve 1
danskprøve 1
Hi
Min mand fik meddelt opholdstilladelse d. 12.09,14
Men vi fik brev fra us i oktober at han havde fået ophold i Danmark .
Han var folkerigesteret d. 16.10.14
Mit spørgsmål er Hvornår starter de 6 måneder til bestå prøve 1?
Og hvor svært er den ?
Nogle gode råd og hjælp ??
Min mand fik meddelt opholdstilladelse d. 12.09,14
Men vi fik brev fra us i oktober at han havde fået ophold i Danmark .
Han var folkerigesteret d. 16.10.14
Mit spørgsmål er Hvornår starter de 6 måneder til bestå prøve 1?
Og hvor svært er den ?
Nogle gode råd og hjælp ??
Re: danskprøve 1
Så vidt jeg ved er det 6 måneder fra han er blevet folkeregistreret (jeg er dog ikke sikker), så den skal bestås inden 16. april 2015.
Hvis I ikke allerede har gjort det, er det med at komme ned til sprogcentret med det samme og få ham skrevet op til undervisning. Jeg har ikke selv været igennem proceduren endnu, men den skal vidst forbi kommunen og et jobcenter før han kan registreres på et undervisningshold, men det må I have fået noget information omkring. Ellers kontakt nærmeste sprogcenter og så kan de fortælle jer hvordan han bliver registreret.
Se denne tråd for links til online materiale hvis din mand ønsker ekstra ressourcer.
Og her er et link til et eksempel på sprogprøven, så kan du selv vurdere hvor svær den er.
Hvis I ikke allerede har gjort det, er det med at komme ned til sprogcentret med det samme og få ham skrevet op til undervisning. Jeg har ikke selv været igennem proceduren endnu, men den skal vidst forbi kommunen og et jobcenter før han kan registreres på et undervisningshold, men det må I have fået noget information omkring. Ellers kontakt nærmeste sprogcenter og så kan de fortælle jer hvordan han bliver registreret.
Se denne tråd for links til online materiale hvis din mand ønsker ekstra ressourcer.
Og her er et link til et eksempel på sprogprøven, så kan du selv vurdere hvor svær den er.
Men sørg for at få det tjekket mht datoen, for jeg er faktisk overhovedet ikke sikker.
Hej
Vær opmærksom på, at såfremt sprogskolen sylter jer, betyder der ikke i få mere tid af US til at bestå prøven.
mvh
H_Larsen
Vær opmærksom på, at såfremt sprogskolen sylter jer, betyder der ikke i få mere tid af US til at bestå prøven.
mvh
H_Larsen
Hvis I ikke allerede har gjort det, er det med at komme ned til sprogcentret med det samme og få ham skrevet op til undervisning. Jeg har ikke selv været igennem proceduren endnu, men den skal vidst forbi kommunen og et jobcenter før han kan registreres på et undervisningshold, men det må I have fået noget information omkring. Ellers kontakt nærmeste sprogcenter og så kan de fortælle jer hvordan han bliver registreret.??
You can easily check out our best quality ccna study material exam dumps six sigma books you well for the real Certkiller 642-467 You can also get success in real exam of www.muih.edu with the quality Palm Beach Atlantic University
Hej Sinr
Prøven skal bestå senest 16.04.15 (+6 måned fra folkeregisteret) Du skal selv betale for prøven og rejsen til Glostrup!
Der er en lille smagsprøve på hjemmesiden hvor man kan se den
Du skal selv tilmelde din mand i jobcenter når han skal starte et sprogskole. Som sagt skal du selv tilmelde din mand til A1, DU FÅR IKKE ET BREV HVORNÅR DU SKAL OP
Mine kone havde 2 fejl!
Hilsen nokiazn
Prøven skal bestå senest 16.04.15 (+6 måned fra folkeregisteret) Du skal selv betale for prøven og rejsen til Glostrup!
Der er en lille smagsprøve på hjemmesiden hvor man kan se den
Du skal selv tilmelde din mand i jobcenter når han skal starte et sprogskole. Som sagt skal du selv tilmelde din mand til A1, DU FÅR IKKE ET BREV HVORNÅR DU SKAL OP
Mine kone havde 2 fejl!
Hilsen nokiazn