Indvandresprøv ?
Indvandresprøv ?
Hej jeg har læst i nyidanmark at det er prøv som hedder Indvandresprøv ? Som også min ægtefælle skal kom helt fra sit hjemmeland til danmark for at består prøvet og som jeg har også forstået når nu han bliver godkendt til et opholdstilladelse så er der også noget der hedder stopprøve der skal beståedes efter man har fået godkendt opholdstilladelse altså inden 6 måneder ? Er det rigtig jeg har forstået
-
fundiver199
Re: Indvandresprøv ?
Indvandringsprøven er erstattet af Danskprøve 1 og findes derfor ikke mere. Du har allerede i dit andet opslag fået et link til den tekst, der beskriver, hvad Danskprøve 1 går ud på.
Ja det rigtig det har jeg fået og som sagt jeg havde læst i på nyidanmark om prøve 1a men da jeg læst videre på nyidanmark var der også noget som hedder indvandrerprøve, derfor blev jeg lidt tvivl om det var to prøver man skal opnå . Men okay tak for svare.
Hej igen er det rigtig jeg har forstået det sådan Ind på nyidanmark. At man kan tager dansk prøv 1a. Inden man angive et ansøgning til udlændigsservise om ægteskabsammenføring og så kan man kun stille bankgaranti på 31000.kr jeg har læste det sådan på nyidanmark .
Hej
Hvis din ægtefælled har bestået en godkendt A1dansk prøve - Så vil man kun bede om omkring kr. 31.000,-
mvh
H_Larsen
Hvis din ægtefælled har bestået en godkendt A1dansk prøve - Så vil man kun bede om omkring kr. 31.000,-
mvh
H_Larsen
Okay kan han tilmeld sig til prøve inden vi aflevere ansøgning ? Det fordi nemlige han skal kom på visum besøg og så skal vi til us. For at afleveret en ansøgning om Ægteskabsammenføring . Så kan man først består prøve og beggefter aflevere ansøgning samt med bevise for beståelsen .? Jeg håber du forstår hvad jeg mener
-
fundiver199
Ja det er muligt, og i så fald kan bankgarantien nedsættes med 20.000 kroner fra start af, således at man kun stiller 32.000 i garanti.